Måndag

Fullspäckad helg och mycket på jobbet i veckan. Jobbar över nästan varje dag. trött trött trött.. blev även utgång både fredag och lördag trots rejäl förkylning med halsont och ont i öronen. På söndagen mådde jag dock riktigt bra och storstädade nästan hela huset. På kvällen kom öronvärken tillbaka och nu känner jag mig dålig igen :(

Men men, superbra helg. verkligen toppen att festa i Malmö!

Nästa helg är det tävling med Eris, om jag kan ta mig dit.. hon har skadat sig  och är svullen i knäet :( Var jag som var klantig.. Hon är en ganska känslig häst, och fick lite panik då jag höll armen om hennes tygel och hade en sadel på vardera armen samtidigt (dumt I know!!) Så hon började backa och halkade så hon ramlade omkull :( skrapade upp insidan av låret och slog i knölen på insidan av knäet. aj aj aaj. Dock ingen hälta och hon känns superfräsch att rida, men undrar vad veterinären säger på tävlingsplatsen?.....

OM det blir tävling blir det en start i 1,20 i Lund. funny :) Imorgon ska jag anmäla mig till Tävling i Vellinge. blir förmodligen två starter då i 1,20 och 1,25. Vi ska försöka kvala till tour of amateurs :)

Ska sätta mig ner och leta lite tävlingar till challe också. nu är det fasen dags! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0