Where's my car, dude?

new start

dag 1- presentera dig själv

Namn? Jenny Carolina Paulsson
Född? 26 juni 1990

Längd? 170 cm
Skostorlek? 39
Piercingar? tungan och naveln. Har även 8 hål i öronen. (även haft i näsan och läppen)
Tatueringar? "What doesn't kill you makes you stronger" i nacken
Bor?
Vellinge
Utbildning? Samhäll-ekonomi
Jobb? beridare och hästskötare
Drömyrke? Något chill :P vet faktiskt inte! Men har ett jävligt kul jobb nu så=)
Plats du vill resa till? Thailand

Favoritdrink?
Passoa med apelsinläsk
Favoritmat? Något med kyckling? :)
Favoritfilm? Dude, Where's my car?
Läser just nu? bloggar? ;)
Läser helst? bloggar..
Tittar helst på? komedier
Lyssnar på? det mesta! men favoriter är bla. Rihanna, akon, david guetta, basshunter, pink, bruno mars m.m

Mest överskattade affär?

Det dyraste jag köpt? Mina dator som inte vill fungera... tror ja?
Senaste fyndet? Min nya jacka :) 70% REA. Top!
Lyxartikel? -
Värsta plagget? Manchester (stavning?)
Favoritaccessoar?

Motionerar du?
Rider plus-minus 7 hästar om dagen. thats all, men det räcker väl?
Vilket schampo använder du? Bobbys för tillfället. riktigt dåligt...
Vilken parfym använder du? CK
Vad är du rädd för? Mulios när han vill kramas
Vad finner du charmigt?

Beskriv dig själv med 3 ord?
snäll, galen och en riktig festprisse :) Tycker jag stämmer bra! eler vad säger ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0