Vilken dag!

Blev sent igår, inte i säng förrän kl 1... Men någon kväll är ju lugnt om man går och lägger sig lite senare. Och det var helt klart värt det! :) Hade personen jag träffat inte haft sina planeringensproblem, hade jag undrat om han led av sjukdomen "Perfekt". Är det förresten en sjukdom? ;)

Men just igår var inget bra val att lägga sig sent. För idag har jag fått jobba för 2. Annika och Erika var sjuka, och praktikanten Emma hade studiedag! Serva Hans, borsta hästar till kristina, ta ut alla hästar och samtidigt hinna rida 6 hästar. och därefter putsa alla grejer..
Nu har jag riktigt ont i benen  men jag hann att bli klar med all med endast 1 timmas övertid!

Nu måste jag åka och handla, har verkligen INGEN mat! så inget mer ridande för min del idag. Eller vi får se :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0