Trött for hiilvede

JAg är riktigt trött. denna veckan har varit tung, och det är 2 dagar.. eller just det, jobbar ju 6 dagar i veckan nu! Men som tur är, är det ju bara halvdag lördagar.

Men avslutade iaf arbetsdagen med en bra Hoppträning! Eris var superfin. Extremt taggad bara då vi inte hoppat på evigheter nu! Sugen på att tääävla :D

Idag har massören varit och tittat på Miriam. Så fort jag tog av täcket sa hon "hon är STEL" eeehm jaa jag säger ju det. Och som jag trodde hade hon ryggproblem. Hon lixom svankar, vilket gör attd et är omöjligt att få ner nacken och gå i form. Ska kittla henne på magen innan och efter ridpass, samt rida henne lång och låg. Problemet är bara attd et går inte rida henne så? Så ska låna lite liningsgrejer från jobbet. Hon förklarade varför hon viftar på svansen när jag rider... Allt var så självklart. Duktig hon Thea.

Efter att ha snackat om min ekonomi fick jag även billigare pris. HAHA.

Ska åka och rida challe nu så jag kan hoppa lite imorgon! nice :)

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad skönt att hon äntligen blivit genomgången. När kommer hon nästa gång? Hoppas hon blir bra på sikt nu.

2011-01-26 @ 21:31:18
Postat av: Jenny

tror det blir om 3 veckor :) Ska jag ta en tid då?

2011-01-26 @ 21:57:16
Postat av: Elisabeth

Ja gör det, hon måste bli bra nu lilla Mirri :-)

2011-01-27 @ 07:59:59
URL: http://sjohemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0