sent i säng, tidigt upp!

Vilket vårväder det är här i skåne idag! Bara älskar det. Känner inte alls av min sömnbrist! ;)

Blev utgång igår. Förfest hos en kompis i Vellinge. Har inte varit hos så många kompisar för brukar mest bli att alla ses hemma hos mig ;) Så blev en liten chock när jag fick se att även denna person bodde i ett slott! Så otroligt fint inrett med inomhuspool och allt (fick jag höra av taxichauffören sen, haha)jävla rikemanshåla detta! Jaa, så har man inte pool har man jacuzzi i vellinge. Jag har ju också pool här i huset brevid där ingen bor ;) Kanske skulle köpa denna gården? Riktigt sugen!! Älskar skåne :)





Här är baksidan av det huset som ligger på gården :) Tror att det skulle bli riktigt häftigt om man gjorde iordning det! I byggnaden till vänster ligger poolen, sen är det lite balkong osv ovanför... HAr varit och kikat lite ;)
I byggnaden i mitten som håller ihop husen ligger köket och så är det ens tor matsal i byggnaden till höger.

Måste varit ett toppmodernt hus när det byggdes på 60-talet!

Neheee nu får jag sluta drömma. Dags att städa och laga mat. Sedan ska jag åka till stallet och hoppa challe. har redan varit där 2 ggr idag! Hade utsläppet. jobbigt när man inte var hemma förrän halv 6 i morse.. Men får lite hjälp av min hovslagare, det underlättar ju en del. Så ska hon rida lite när jag hoppat klart och tagit ur överskottsenergin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0