Nyvaken

Klockan är 20 och jag är nyvaken. Har legat och sovit en stund nu på kvällen eftersom det kommer bli sent även denna kvällen... Blev sent igår då jag hade fest. och imorgon väntar jobb som vanligt.
Men men får se hur den här kvällen slutar. Ska träffa en kille som har väldiga problem med planering och hålla vad han sagt. Men kommer han inte hit ikväll har jag blivit lovad en resa till gran canaria ;) Så vi får väl se!

Ja nu undrar ni väl varför jag vill träffa en sån kille. Men det finns helt enkelt så mycket annat som väger upp det där dåliga ;) Om han alltid skulle vara så där mot sina kompisar skulle han förmodligen inte ha några! Vilket han har så ser inte problemet i det just nu iaf..

Ska bli kul att jobba imorgon. Min ena häst har blivit så himla fin så vill rida den hela tiden :) Hoppas på att få tävla den nu till våren!



Har haft en egen hemmafru nu några dagar också! Elin följde med mig ner till skåne när jag skulle hem från jönköping (flygplatsen). Hon har varit så snäll och lagat mat, samt fixat stallet och handlat medan jag har jobbat. Sweet! :)

Gårdagen har jag inte så mycket att säga om. Om ni sett filmen "where's my car, dude?", och jag säger att jag kände igen mig lite där så kanske ni fattar :) Men galet kul iaf! (bild och filmbevis). Tyvärr inget jag tänker lägga ut här ;)

Känner mig lite förvirrad just för tillfället. Pusselbitarna vill inte riktigt läggas på rätt plats i mitt huvud. Kanske något jag kan berätta senare!

Nu ska jag gå och klä på mig håret (haha). Känner mig så ful i mitt korta hår... tur att det finns folk som offrar sitt långa hår för sånna som mig...

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hemmafru skulle jag också behöva en :-)

2011-01-24 @ 10:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0