Ny mobil tack

Vaknade av att det var ljust ute, trevligt! Inte när man förstår att klockan är 1,5 timma för mycket. Där fick jag så jag teg för att jag skröt om i söndags att jag aldrig försovit mig till mitt nuvarande jobb... jaja 1 gång p¨å nästan 5 månadfer är väl inte hela världen. Hans har kommenterat det hela dagen dock. "springer du ikapp tiden nu jenny?"... "Tycker du bättre om att jobba kväll än morgon?" osv osv... så när jag skulle gå hem sa jag till kristina "börja 9 imorgon också då va?" hehehe ;) Ne, men allt berodde på min telefon. Så nu ska jag sätta igång klockradion ikväll! OCKSÅ.
Ridit ut alla hästarna idag.. pigga som satan.. Gråis fick vila idag då hon fått ett sår på manken, vilket irriterar henne VÄLDIGT när tyglarna kommer mot. Kan man ju förstå!

Imorgon kommer Massören och kollar Miriam, och på eftermiddagen har vi hoppträning. Vet ej om jag kommer överleva den träningen då Eris inte hoppat på minst 1 månad....... Men!

Jag och Erika började planera lite tävlingar nu till våren.. Ska försöka komma ut med våra unghästar och hoppa lite. Samt hennes lite mer rutinerade och mina+Eris. Undrar om man får någon lugn helg när allt börjar? Men sjukt roligt att tävla så gör ju inte så mycket :) Om det nu blir av! Erikas planer, inget som Hans och Kristina bett oss om hahaha.

Inga pengar på telefonen, och inga gratis sms så vill ni något får ni ringa! :) Nu bär det av till nästa stall!

Johanna A, Elin L och Mamma.. Ring mig.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Konstigt att ingen ringde! Hänt mig en gång (efter att ha jobbat till halv 2 på natten...) och då blev jag uppringd efter tio minuter! Aldrig att jag cyklat så fort nån gång tidigare och när jag kom fram hade jag i princip ingenting att göra fram till lunch och folk undrade varför jag var så stressad....haha

2011-01-26 @ 10:19:50
URL: http://hermanamayor.blogg.se/
Postat av: Mamma

Får väl ta och se till att du får påfyllt med några kronor så du kan ringa om det händer dig något.

Kram

2011-01-26 @ 16:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0