Lurade!

En helt ok dag på jobbet. Hade bara 4 hästar att rida, plus att jag skulle lina gråis. så idag fanns en massa tid att frissera hästar! Så i lördags när jag jobbade skrev jag en liten lista på ett par hästar som behövde ryckas man på. 6-7 hästar. Och idag var det riktig turbo på tjejerna, som förmodligen trodde att det var kristina som gjort listan! haha! mycket nöjd är jag ;)

Det är lite svårt att få bilder på challe eftersom jag alltid är ensam i stallet! Men kan fråga Josefin om hon kan filma lite någon dag kanske :) kan tänka mig att en viss mamma skulle tycka det vore intressant med ;)

Idag blev jag bjuden på lunch hos hans och kristina. SÅN tur med tanke på att jag inte hade NÅGON mat hemma! ;) denna veckan är det iaf full rulle.. hästarna ska skos, och måste se till hoppa någon mer dag, gärna två gånger till denna veckan. Och såp blir det fest på fredag. Får s ehur det ska gå för jag brukar ju vara helt död på fredagar... Men det får man inte missa! ;)

Nu ska jag göra pannkakor. Det enda jag har hemma! haha. Hejsisvejsi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan väll fråga hovslagaren om hon inte kan filma lite, eller det kanske är hon som heter josefin ;).

2011-01-31 @ 21:03:37
Postat av: Mamma

Film vill vi se, JA TACK :-)

2011-02-01 @ 08:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0