En dag på jobbet

Idag skulle jag hinna få ut så många hästar som möjligt på 4 timmar. Så det har varit intensivt! Så är det alltid när jag jobbar lördag.
Blev dock sparkad av en unghäst så jag ramlade på gruset och tappade hästen. Tur för den hästen att den sprang raka vägen in i sin box! och tir att boxen var öppen!

Lite skrapsår på handen och knät, men annars helt ok :) hoppas inte knät svullnar upp bara. Men det fick bli sista hästenf ör dagen.. sen gav jag upp!

Nu ska jag käka lite innan jag beger mig till nästa stall.. för att ta in hästarna där och ge dem lite mat.

Kommentarer
Postat av: Mamma

På med hjälm och säkerhetsväst!

2011-01-29 @ 16:08:27
Postat av: Emelie

Jag håller med mamma Elisabeth, unghästar är ena opålitliga djur ;)

2011-01-29 @ 18:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0