tidsbrist

Hinner verkligen inte med bloggen nu. MAssa som händer!

Idag har Gråis lämnat mig. Blir åtminstonde 3 veckor hemma hos mamma i småland. Sen får vi se vad som händer.
Hon hon har kollats på klinik idag och behövde lite vila och sådär..

Jaa vad har mer hänt. Ska hämta challe så ska han flytta till stallet där jag jobbar. Blir nog bättre så för då kommer jag kunna hoppa mer och när jag vill samt få massa hjälp :)

Jag har insett hur kul det är att dejta! hehe. Var på dejt i fredags (var dock VERY BORING) oj, hoppas inte han ser detta ;) Och blir ännu en imorgon! Ska bli skit kul!

Var på inflyttningsfest hos Pia i Lund i lördags, helt galet. Och har även jobbat en del i helgen. jaa tiden har bara rusat iväg och jag ahr inte hunnit diska på hela veckan!!! (ooops) fattar ni vad jag har att göra nu?

Nu till helgen blir det tävling med Eris i flyinge. ska hoppa 1,15 och 1,20. Kanske ska kvala henne till Tour of amaterus som jag hoppade Med miriam förra sommaren i Falsterbo. Skulle iaf vara kul att försöka :)

hästarna på jobbet har gått riktigt bra nu. Så ser fram emot att komma ut på lite tävlingar! Ska bli medlem på lillhagen så jag kan hoppa lite klubbhoppningar med bebisarna inkl. Challe :)

NU----> DISKA

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Nu är det väl jag som inte hinner diska när jag ska ha en häst till hemma i stallet :-o

2011-02-28 @ 20:31:07
URL: http://sjohemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0