Otursdag?

Hade ingen bra dag alls igår. Hästarna gick dåligt. eller ja, Eris och Cassiopeia Hoppade riktigt bra men de andra gick kaos :( Inte roligt när man har sånna dagar!
När jag skulle hem hade jag extremt lite bensin så körde direkt till macken. Hade med mig plånboken redan på morgonen då jag visste att jag kanske inte skulle klara att köra hem imellan.
Men äl framme vid macken märker jag att kortet inte finns i plånboken. SUCK! Så åkte hem och hämtade kortet, beställde en pizza, och körde sedan och tankade. Hade redan jobbat över en timma så var sent ute.. Jag hämtade min pizza, åkte till willys och slängde i mig HELA pizzan på kanske 6 minuter. Sen sprang jag in i affären, handlade och köpte dricka (hade inte hunnit dricka en droppe på hela dagen) och sedan ut för att köra hem och lämna maten.

Sen vard et raka vägen till stallet. Han knappt fram innan några stannade mig oh behövde hjälp med deras bil som inte ville starta.  Så fick köra till dem, de hade startkablar osv.. Men deras bil ville inte starta. Vet inte hur länge vi stod och försökte. Min bil är ju inte riktigt frisk så den uppskattade inte detta alls!

Klockan började närma sig halv 9, då det fodras i stallet och allt helst ska vara klart. Såd et var bara till att mocka snabbt och sen bege mig hemåt. Ingen ridning alltså.

SÅN dålig dag. Att först känna sig värdelös på att rida, och sedan allt kaostramsskit.


SUCK. men jag trivs så bra ändå :) även om jag ibland undrar varför jag håller på med hästar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0