Nya planer

Japp, något depp över att inte ha kommit vidare i antagningen till polishögskolan. Men det gäller att ta nya tag. Funderar på om jag ska lägga det hela på hyllan ett tag. Kvällen innan beskedet kom fick jag sån kick av att starta en egen klädbutik i malmö, med ett speciellt tema som jag inte tror att de har där. Tror det skulle sälja riktigt bra. Dessutom har jag lite planer på hur en sådan butik även skulle se ut för att det skulle vara inbjudande att komma dit och kännas lyxigt att handla där. Sånt tror jag också är viktigt många gånger!

MEn jag har så många drömmar hela tiden :) Men någon gång måste man ju förverkliga en dröm också! Tror iaf att jag kommer stanna kvar i skåne ett bra tag nu. Kan inte komma på någon anledning att flytta tillbaka? Förutom familj och kompisar då. Men inte så svårt att hälsa på dem ;)

Igår provade jag, ett för mig nytt uteställe, vid namn hipp. Ett speciellt ställe men kul hade vi iaf! Där var även komikern Öss Nujen! Lite tufft? Blev även lite smått efterfest hemma hos mig. Jag och 4 killar... Som det brukar bli ungefär. Den ena av dem är här nästan varje helg och igår när han kom hit var det första han sa "jag trivs så bra här!" hahaha. Ja, jooo jag har märkt det! ;) JAG MED!

En av killarna var hovslagare! Tur han babblade på om hovar och trodde jag fattade precis, bara för han skulle prata om något han trodde jag tyckte var intressant..

Idag har jag jobbat! Blev 12-17. Lite längre än vanligt men hann även med en liten fika med Kristina där :) mycket trevligt! Mindre trevligt var dock hingstarnas vårkänslor. Inte jätte kul när de helt plötsligt står rakt upp på två ben.. Kan lätt säga att man får hingstvana här! Ja, lite vana av det mesta till och med. Har ju ca 10 hingstar tror jag? inte räknat exakt.

Imorgon ska jag sova läänge, sen blir det en sväng till IKEA!

hejsvejs så länge



Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Du kan ju alltid söka igen :-)

2011-02-07 @ 13:44:01
URL: http://sjohemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0