möbelinköp

I fredags sålde jag min GPA-hjälm. behövde pengar till lite möbler och sådär... Så åkte ända till Hbg för att lämna den! Jätte trevliga människor och vi stod och pratade hästar i evigheter typ hehe. nej kanske inte men länge iaf.  Vet inte vilka det var, kändisar kanske? Verkade tävla på elit-nivå iaf. tävlat SM och sådär.

Igår skulle jag hämta möbler jag fyndat på blocket. Kan säga att det är VERKLIGEN skillnad på folk och folk. Skulle hämta två byråer och det var jobbigt från början till slut, eller slutet har inte kommit än för fick inte in byråerna i bilen! hahaha. Så ska hämta dem idag med mammas bil ;) Kunde liksom knappt få vägbeskrivning till dem!! och tjejen såg ut som en liten hippie.

Åkte iaf vidare för att köp ett soffbord, då mitt gamla gått sönder... Kille på 26 år som sålde, jätte trevlig och ville bjuda på kaffe osv så var där i 4 timmar, haha! som det kan gå.

Städdags, mamma kommer hit ikväll. asso shiiiiet

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Uppdatering Tack ;-)

2011-02-17 @ 18:15:17
URL: http://sjohemmet.blogg.se/
Postat av: johanna

"Hestjenny is back" yeah right ;)

2011-02-23 @ 20:38:58
URL: http://hermanamayor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0