Måndagsutgång!

Liten snabb update!

Ikväll blir det utgång i Malmö. Fick ett oväntat besök av Johanna och galna som vi är fick vi för oss att vi skulle gå ut på krogen ikväll! Ja så Först käkade vi pizza... johanna orkade bara en halv så jag klämde i mig 1,5 pizza! Efter det stack vi till stallet och fixade samt red Challe... Gjorde faktiskt en lite film.. riktigt dåligt blevd et.. Challe var pigg, stark och hängig... Men jag ska lägga upp det ändå för ER skull ;) När jag hittat sladd till datorn...

Blev ingen filmning igår... och idag när jag hade med mig kameran hade jag ju självklart glömt minneskortet för jag ahde så bråttom!

filmen jag gjorde nu är endast på när jag rider runt lite på en volt.. tradigt men alltid något :)

Nu ska jag sova lite! natti natti så länge

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Tradigt :-) Ja det börjar märkas att du bor i Skåne ;-)

2011-02-08 @ 14:54:33
URL: http://sjohemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0