tävling!

Rätt svar på gissa hösten var ju såklart; Briar!

Igår var det tävling i Lund. Det blev en start i 1,20 och jag satsade bara på att rida felfritt. Det var många starter (ca70) och 18 placerade. Jag hoppades att få en placering då vi kvalar till Falsterbo, men i och med hur det gick sist vi startade en 1,20 vågade jag inte hoppas för mycket.

Ja, det slutade med en 5:e plats och hade ledningen i över 30 starter! Så så illa pinkat var det inte ändå :) Hon är snabb den där lilla Eris! Nu är vi alltså med och fightas om kvalplatserna till falsterbo, och ligger i nuläget på plats 26 (60 som kommer till Falsterbo)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Om du kommer med i år igen kan jag frivilligt ställa upp som hästskötare ;)

2011-04-03 @ 13:47:25
Postat av: Jenny

Tack Emelie! ;) Det vore ju toppen. Du får hålla tummarna då ;)

2011-04-04 @ 20:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0